Tuesday, June 11, 2013

Exam Chat On

Assalamualaikum,

Seronok je malam ni sebab tak yah study. *pernah ke saya study? hahaha* Semua orang sekarang ni, mesti tengah busy study untuk exam kan? kan? *gelak evil jap* Saya tinggal satu paper je lagi. Paper English 4. Can't wait for that moment. Moment end of examination.

Last week memang perit. Mana taknya, exam 3 hari berturut-turut. Semua subjek major. Theory Statistics, Ordinary Differential equation and Linear Programming. Really tough. Sangat salute mereka yang score. Saya?  harapan je laa. Setakat telur di hujung tanduk je. *makin kurang harga hantaran*

Ni my own nota. Step by step nak buat calculation. Dah macam buat essay. -,-
Ni semalam. Before study 3P.

Tengok dark circle tuh! Pakaian dah macam study dekat Oxford. Berangan!
Ni lepas dah jawab 3P
Mostly jawapan untuk 3P memang dibantai sahaja. Uwaaa~ Ha, paling tak boleh blah time exam 3P kan,  ada sorang budak sem 2 ni,  tengah jawab exam. Tetiba  handphone dia bunyi. Memang tak patut bunyi time tu. Yang tak tahannya, ringtone  dia  lagu apa taw, lagu iklan beras cap rambutan tu. Hahahaha. Nasib saya tak gelak besar time tu. Masih menghormati waktu exam and tak mengganggu konsetrasi orang lain. *concentrate laa sangat  kan?*

Sekarang ni, hanya mampu bertawakal and berdoa dekat Allah. Hopefully pointer tak menurun. Amiin~

And buat pembaca blog ni, saya hadiahkan my own drawing yang tak berapa nak perfect ni. *Hey, ingat senang ke nak  draw plus dah lama tak buat*


That's all from me. Kita doakan kejayaan kita bersama-sama ye. Assalamualaikum.

Yang menaip,
Noiechan.



No comments:

Post a Comment