Tuesday, June 25, 2013

The First Day

Assalamualaikum,

Yeah, itu dia. Cuti yang sebenar sudah bermula. Weehoo~ Selamat sampai kampungku yang tercinta. Tercinta ke? Actually kampungku yang ada orang yang tercinta. Tunang? Banyak laa. Tunang mende. Apa laa otak korang ni. Cinta je pakwe makwe. Family bukan ke?

Arghh, intro yang karut. Yang penting saya tengah bahagia ni sebab dapat makan free di rumah. Eyh, tak. Dapat jumpa mama and adik-adik.

Hari ni, hhmm~ Actually banyak tido. Ngantuk weyh. Penat tak habis lagi ni. Owh, bilik pun dah berubah wajah. Katil dari Tanjong Malim telah menggantikan katil saya dari saya kecil lagi. No double decker lagi. Kesian mama kena kemas, angkat barang banyak-banyak hari ni. Saya banyak kali tertido masa mengemas tadi. Hehe.

Pagi tadi before kemas-kemas ni, saya dengan mama hantar angah pergi kerja. And we're having our first breakfast together. (:

Saya dengan mama. Susah nak bergambar dengan retis ni.
Ni angah yang dah ready nak pergi kerja, mencari  rezeki sesuap nasi.
Mana turunnya kepoyo-an ku kalau tak ke adik. Haha.
Yang tak sihatnya pasal breakfast hari ni adalah,



Happy je budak kecik ni.
Mama dapat bubur ayam, FOCUS!
Saya dapat ni, really made my day. Lately suka minum tea.
Done breakfast, shopping sikit then balik and ambik 'Arash dari sekolah. Tadi baru je ambik angah dari kerja.

Itulah sahaja. Assalamualaikum. Saya tinggalkan anda dengan gambar yang  Zharif ambik secara random. Hoho.


Yang happy,
Noiechan.

No comments:

Post a Comment