Saturday, September 14, 2013

Kemunculan Kembali

Assalamualaikum,

Jawab salam ye. Okay, memang lama menghilang. Busy dengan kerja. Tambahan dengan quota broadband yang cepat haus. Merepek. Now, back as a full time student. 

Before start kuliah, ada camp. That camp namanya Kem Pemantapan Majlis Mahasiswa Kediaman Luar Kampus dan Pelantikan Rakan Exco. Panjangkan nama camp ni kan? Tapi seriously best. Macam-macam ragam semua orang. Tugas saya dalam kem ni as AJK Aktiviti. But, saya macam tak buat keje pun. Rasa bersalah dengan AJK Aktivit  yang lain, Kak Pah, Asdam and especially ngan Sha. Dorang prepare everything. Saya just follow at the back. Hope time jadi emcee hari tu, dapat backup rasa bersalah tu. Tapi still tak jugak sebabnya time jadi emcee  tu, gagap-gagap. Haishh. 바보! Maaf semua. Masa postmorterm memang tak berani nak cakap apa-apa. Anyway, 
WELCOME RAKAN EXCO TO OUR BIG FAMILY ! 
And macam biasa, sunburn.

Couple days after that ada photography session for MMKLK. Bawah ni hasilnya.


Yang ni gambar yang saya tampal dekat dinding bilik saya. Lawa kan gambar kami? Bawah ni pulak, behind the scene, selfie~

#BTS

#BTS2

#BTS3
Kami bertiga di hadapan Muzium Pendidikan Nasional

Ni laa exco yang saya pegang bersama Kak Pah dan Wanny

One of gambar masa kem. Hehe.
Perasan tak? Macam tunggang-langgang je entry ni. Maybe tengah ambik mood nak blogging balik kowt. Almaklumlah, berkurun  tak update. Okay, akhir kata, doakan saya dan kawan-kawan MMKLK sukses dengan program masing-masing. Dan doakan saya untuk fokus dalam class. Hee~

Yang mereng,
Noiechan.





No comments:

Post a Comment