Friday, December 20, 2019

Dua Tahun Berlalu

Assalamualaikum
What's up Gamepesh!

Yeah, dua tahun tinggalkan blog ni. Dan a lot of things have changed.
Last blogging, January 2017. And now dah nak masuk 2020.

Dalam tempoh masa ni, status pun berubah banyak dah. 
Daripada single, dah married.
Daripada anak dara, dah jadi mak budak.
Daripada seorang ABM, dah jadi cikgu sekolah.

This one taken during Raya 2019


Single to Married
During abm period, I've met a guy, innocent one. He asked me and I said yes.
How?
Tu kena cerita dekat entry lain. Secara ringkasnya,
9 Mac 2017 he asked me to marry him.
9 April 2017 merisik, tunang.
8 September 2017 the big day. 
Yes, kitorang dah sambut dua kali annivesary until this time.
And doa sangat, many to come.

Mama to One
Saya noticed saya pregnant adalah pada February/ Mac 2018.
And the baby, we called him Bubu, pop out on 24 Oktober 2018.
Bubu adalah hadiah terbaik dalam hidup saya.

Selamat Pagi Cikgu Norizan
End of April 2017, saya dah resign from being abm sebab 
I got tawaran being a teacher in seondary school.
2 Mei 2017, bermulalah tugas sebagai cikgu di sekolah sehingga ke hari ini.
Pada 27 Julai 2019, saya sudah sah jawatan. And itu adalah benda yang paling happy.
Cita-cita saya daripada sekolah menengah telah tercapai.

That's two years of me without blogging.
I'm to restart this blog.
To update, give me more times.
Kadang ada idea, tak ada masa.
Ada masa tapi malas.
Saya bukan jenis yang konsisten. So, kalau ada, ada lah ye.
Hahahaha.

Ini penghujung entry. So saya share my little family photo.
Thanks for reading. 
Btw, kalau nak tanya pape, leave on comment or dm me on ig.
Thanks again.



Bye gamepesh!


No comments:

Post a Comment