Saturday, June 15, 2013

Marah Itu Sayang

Assalamualaikum,

*knock knock* *who's there?* *mary* *mary who?* *mary me* woot! woot! Okay, berangan. Such a lame knock knock joke. Hahaha. Ini tak ada kena mengena dengan topic entry ini.

Ha, korang percaya tak marah tu sayang? Ye, marah tu sayang. Tapi, sayang tu tak semestinya kena marah. Get it? Awak, awak ingat saya marah sebab saya marah ke? Saya marah sebab saya sayang awak laa. *menggedik jap*

Tahu tak seorang ibu tu takkan marah tanpa sebab, sesuka hati dia. Biasanya mama selalu marah-marah sebab nak tegur. Yang jadi marah tu sebab bila mama cakap baik-baik, tak nak dengar. Dah kena marah baru nak jalan. Haishh. Anak-anak biasanya takkan faham. *terasa dekat diri sendiri*

Suami isteri pun ada marah-marah sampai gaduh. Kalau laa hidup ni tak ada pasang surut, bukan kehidupan namanya. Kehidupan yang flat ni, membosankan.

Macam ni laa.
Dengan kawan-kawan pun. Kita gaduh-gaduh, tapi sebenarnya gaduh tu gaduh manja je. Macam kami. *walawei*





Comel tak kami. Gambar ni diambil dekat Proton City. Gaya bergambar dah macam budak sem 8. Over je. Balik laa. Study bagi habis. Omo, omo, pengumuman! Exam dah habis!! Wee~ *lap air mata*

Means, semester 4 juga sudah berakhir dengan jayanya tanpa mengetahui lagi result yang tah berjaya jugak atau ke laut je. Risau, risau. Sudah, lari topic lagi. Entah, konklusinya saya sayang semua orang walaupun kadang-kala saya marah atau tak suka dengan seseorang itu.

p/s: semalam merupakan Kiss Day dekat Korea. *ada aku kesah?*

p/s: entry terbaru kak maghia best laa

p/s: tahniah irine nadia dapat baby girl *lame*

p/s: selamat bercuti.

p/s: berapa banyak p/s da~

XOXO,
Noiechan.

No comments:

Post a Comment