Friday, June 14, 2013

Officially in the "Family"

Assalamualaikum,

Ingat tak before this saya ada taip entry pasal saya ada join MMK UKLK? Ingat tak? Tak ingat? Tak nak cerita lagi. Hey, ada saya kisah. Nak cerita jugak! *kenapa macam kasar je ni?*

Apa pun cerita nya cenggini. Kan hari tu cerita dah dapat join this MMK thing but still tak tahu portfolio dalam ini organisasi. On 12th June 2013, yup, officially dapat surat pelantikan tersebut and guess what, I got Exco Ekonomi dan Keusahawanan. What??!

Ye, exco yang saya sendiri tak expect saya akan dapat. Kenapa tak pilih budak yang memangnya dari course yang berkaitan. Tapi, saya tetap fikir yang positif. Mungkin dengan pegang exco ni, banyak pengalaman boleh dikutip. Ye dok? Saya pun bukan sorang-sorang dalam exco ni. Bukan setakat Kak Muzalifah (another Exco Ekonomi dan Keusahawanan) tapi satu keluarga MMK UKLK juga akan bersama-sama bekerja. *semangat ni*

Ni list dalam MMK UKLK

First program as the MMK which is Bengkel Pemantapan MMK Kolej-kolej
Kediaman 2013
Next, Timbang Tara UKLK 2013
Really excited about these things but at the same time, nervousness pun mendatang. *kesat peluh* A lot more to come. Next semester more challenges to overcome and pointer, jangan jatuh. Huk huk.

Hope semua orang akan bekerjasama dengan baik, bertoleransi and paling penting tidak kedekut ilmu serta saling membantu. Saya memang tidak berpengalaman dalam buat paperwork. Sepanjang join Persatuan Matematik, saya hanyalah ajk yang bekerja. Di sini mungkin platform baru untuk mencuba dan menjayakan sesuatu yang baru.

Ehem, terasa macam bakal seorang guru  yang berdedikasi  pulak bila cakap camni kan. Hahaha. *serius mood back* Doakan yang terbaik untuk saya dan keluarga baru ni ye. Do support us! Terima kasih. 

New exco,
Noiechan.

No comments:

Post a Comment